Jdi na obsah Jdi na menu
 


Štěpánský turnaj 2007 vyhrály silné Záhorovice

26. 12. 2007
Přehled výsledků X. jubilejního ročníku Štěpánského turnaje:

Město - Hanar 0:6 (0:2)
Prachař D. 3, Valter 2, Varga

Sokol - Štípa 1:1 (0:1)
Rosík - Blabla P. ml.

Město - Záhorovice 1:4 (1:1)
Jančařík - Matůš 2, Divecký 2

Hanar - Sokol 5:0 (3:0)
Varga 2, Prachař D. 2, Liška

Štípa - Záhorovice 3:5 (2:4)
Sinar 2, Bumbala - Divecký 3, Matůš, Michalčík

Sokol - Město 3:2 (2:2)
Dolina 2 (1 z pen.), Křižka - Mlček T., Ogrodník

Hanar - Štípa 1:4 (0:1)
Valter z pen. - Sinar 2, Blabla P. ml. a vlastní (Prachař P.)

Záhorovice - Sokol 2:1 (2:0)
Matůš 2 - Rosík

Štípa - Město 5:1 (2:0)
Blabla P. ml. 2, Sinar 2, Huňka - Vašina

Záhorovice - Hanar 4:3 (3:2)
Matůš 3, Divecký - Valíček, Prachař D., Gazdík

Tabulka turnaje:

1.
Team ZÁHOROVICE
4
4
0
0
15
:
  8
12
2.
Sokol ZLÍN-ŠTÍPA
4
2
1
1
13
:
  8
7
3.
HANAR Bojkovice
4
2
0
2
15
:
  8
6
4.
SOKOL Bojkovice
4
1
1
2
5
:
10
4
5.
MĚSTO Bojkovice
4
0
0
4
4
:
18
0

Nejlepší střelci turnaje:

8
Lukáš MATŮŠ
Záhorovice
6
Radek DIVECKÝ
Záhorovice
6
Edwin SINAR
Štípa
6
Drahomír PRACHAŘ
Hanar
4
Petr BLABLA ml.
Štípa

Nejlepší hráč turnaje (dle org. výboru turnaje):

Petr BLABLA ml.
Štípa

Sestava pořádajícího Sokola a počet vstřelených branek:

Karel Koníček - Jindřich Fiala, Jan Snopek, Pavel Křižka (1), Josef Urbánek, Josef Rosík (2), Roman Stružka, Zdeněk Dolina (2), Jiří Kaplan.

    Jubilejní X. Štěpánský turnaj v sálové kopané je již minulostí. Záhorovice, posílené o borce s ligovými zkušenostmi (Radek Divecký, Dušan Tesařík, Lukáš Matůš) zvítězily zaslouženě. Až na 2 vyhrocené duely (Sokol - Město 3:2 a Záhorovice - Hanar 4:3) probíhaly zápasy relativně v klidu. Ve zmíněných duelech emoce vítězily nad zdravým rozumem, ale to je prostě fotbal. Hráči si musejí více uvědomovat, že tak jako chybují oni při hře, tak chybují i rozhodčí při rozhodování. Z mého pohledu od stolku časoměřičů musím oběma rozhodčím - Pavlu Florešovi i Vlastimilu Ogrodníkovi - poděkovat za nestranné rozhodování, o které se v každém utkání snažili. Jejich role byla v některých momentech opravdu nezáviděníhodná ...
    Chtěl bych také poděkovat Ondřeji Kúdelovi, odchovanci místní Slovácké Viktorky a stříbrnému českému reprezntantovi z letošního kanadského mistrovství světa v kopané hráčů do 20 let, za to, že si našel čas, přišel mezi nás a rozdal několik desítek autogramů a svých fotografií všem zájemcům a potěšil tak nejen naše děti.
    Již před tímto turnajem jsme se v Sokole rozhodli, že Štěpánské turnaje v letech následujících budeme organizovat pro hráče převážně starší - v roce 2008 minimálně 35 leté ...
 

Náhledy fotografií ze složky Štěpánský turnaj 2007

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

dresy

(míra, 4. 10. 2012 14:29)

Posílám odkaz na výprodeje dresů
http://www.celeano.cz/cz/akce/

štěpán

(Zdeněk Koudela, 17. 1. 2008 20:01)

Pane Liško k vašim slovům není komentář.Přeji vám hodně úspěchů ve vaší fotbalové kariéře.

ještě jednou štěpán

(martin liška, 16. 1. 2008 16:58)

Určitě bych po propuknutí diskuse,která po turnaji nastala nečekal,že ještě 16.1. se k němu budu vracet.Přiměl mě k tomu příspěvek p.Koudely,který se jako kamarád týmu Záhorovic motal kolem tohoto mužstva.Co jsem psal minule byl jen můj subjektivní názor,jmenovitě jsem nikoho nekritizoval a nesnažil jsem se to nějak zbytečně rozebírat, myslím že s počtem slov bych figuroval někde na konci.Fotbal hraju už celkem dlouho,emoce k tomu patří a zpětně mě určité věci více či méně mrzí,fotbal se ale v rukavičkách nehraje a nějaké to slovní popíchnutí k tomu patří taky,jestli je to
někde v lize nebo v Bojkovicích na obyčejném halovém turnaji je jedno.Já žádný osobní mindrák,který bych přenášel do fotbalu nemám ani jsem nikdy neměl,ty začnu mít až mi nebude stačit ručička na osobní váze a zjistím,že moje pokusy o pohyb by hraničili s mým životem.Ještě jedna věc,jestli ne všichni,tak drtivá většina chlapů,kteří do turnaje naskočili pracují,každý z nich v případě zranění riskoval problémy v zaměstnání,nevím proč p.Matúš nastupoval,když měl
nějaké potíže,já jsem šel na druhý den do práce a taky jsem si na případnou možnost zranění nestěžoval.

Ohlas na příspěvky.

(Roman Michalčík, 13. 1. 2008 15:50)

Dobrý den.Chtěl jsem jenom zareagovat na pár komentářů ke Štěpánskému turnaji. Chodím ho hrávat už pár let vždycky ke každému sportu patří emoce, taky ho prožívám někdy více někdy méně. Hrají ho hráči za fotbalové kluby,firmy,organizace, hrát ho ale proto že sestávím na okolí mužstvo které z okolních nikdo neporazí je docela dost ošidné a nedivím se emocím kolem,jednou musí každý prohrát. Co se mě nelíbilo na turnaji je chování některých hráčů a přístupu ke hře vyhrát za každou cenu a nedívat se jestli někoho zraním nebo mu ublížím, hraničí ze zdravím rozumem ať je to hráč starší,mladší,lepší nebo ligový. Podle mě musí být vždycky radost hrát a porovnat si vlastní um a je jedno jakou mám barvu dresu. P.S. Pro Vatu já jsem všudezdejší.

pokračování

(Zdeněk Koudela, 13. 1. 2008 13:36)

Ještě bych chtěl něco málo dodat ke gestu hráče Matuše k lavičce Hanaru. Divíte se mu? Vždyť jste ho kopali jako psa a ještě jste ho častovali vulgárními poznámkami. To se nelíbilo jak naší lavičce , tak i panu Andrlíkovi, který počastoval hráče Lišku svými výroky. Jen si uvědomte, že zrovna tento hráč je po těžké transplantaci křížového vazu a také v té době byl před podpisem nové smlouvy. Tak se nedivte jeho chování.

Zdeněk Koudela

(Zdeněk Koudela, 12. 1. 2008 20:10)

Na úvod mého příspěnvku bych chtěl poděkovat členům Sokola za organizování Štěpánského turnaje a pozměnění pravidel, která umožmožnila omezenému počtu hráčů mladších 30 let hrát. Tito hráči jistě zvýšili kvalitu turnaje. Četl jsem dosti důkladně všechny komentáře, s některými nesouhlasím, nejsou objektivní.Pořadatel sice určuje pravidla, ale dle mého by měl i naslouchat okolí, a tím dělá stejná pravidla pro všechny. Některé návrhy může do pravidel i prosadit. Vypjatost utkání mezi mužstvy Hanaru a Záhorovic vyhrotilo mužstvo Hanaru. Souhlasím s tím, že rozhodčí pan Ogrodník,který zápas soudcoval, udělal možná drobné chyby, ale jinak zápas řídil v duchu fair play, a za to mu patří můj dík. Nevím, kdo určil mou pozici vedoucího mužstva Záhorovic,já na turnaji fungoval jako kamarád skupiny lidí, kteřá hrála za Záhorovice. Největší problém turnaje není mužstvo Hanaru, ale někteří lidé a hráči, kteří za tento tým hrají. Své osobní mindráky přenášejí i na ostatní a to je chyba. Chci se zeptat vás, kteří říkáte,že máte fotbal rádi, proti komu si lépe zahrajete? Určitě lépe proti těm, kteří se fotbalu věnují vrcholově, i když pro pana Lišku (hráče Hanaru)jsou slabí (dali nejvíce branek). Děkuji všem, kteří umožnili to, že kluci hájící barvy Záhorovského týmu si mohli zahrát, a to panu Neradovi a činovníkům Záhorovského oddílu. Také děkuji rodinným příslušníkům, kteří mezi svátky pustili na výlet 400 km od domova své táty.Nashle Zdeněk Koudela

hlas z I.muzstva

(Luboš Valter, 6. 1. 2008 17:57)

Musím k tomu taky neco dodat.Tak za prvé se nebudu vyjadrovat k panu XXX , protoze kdo se v dnesní době nepodepíše pod svuj nazor, je bezcharakterní člověk a má strach sám ze sebe. Jako hráč hanaru se podivuji nad množstvím narážek na tento team hlavně, co se týče hráčů I.mustva.Vzdyt se jednalo vsechno o Jardovi kamarády ,se kterýma on spolupracuje skoro každý den na firmě nebo na SK SV? Samo, že firma o 2 zamestnancích svuj team nepostaví. Letos jsem s hruzou zjistil, že slavím 30 let a jedinou moji útěchou byla možná účast na stepanském turnaji, sám jsem odsoudil start hráčů do 30, ale pokud je to v regulích a dopředu slyšíte o honu na Hanar, proč se neposílit. Myslím , že je potřeba smeknout pred Jardou, jaké má managerské schopnosti, zajistit vzdy kvalitní team.vzdyt Liska i Prachar mohl hrát za Sokol nebo ne?Já myslí , že Vaše naplákání o hráčích prvního muzstva je trochu o necem jiném /jedna hodne spatná vlastnost ceského clovícka/
S emotivním chováním hráčů Hanaru, ale rovněž nesouhlasím, oba teamy nás porazily zcela zaslouženě.
Fotbal v hale srovnává výkony dorostenců, mužů,ligových nebo rekreantu. podívejte se kdo dnes vyhrál turnaj sampionů (Zizkov) A proto Vás tímto vsechny zvu na 1.rocník Tipsport cup 2.2. u nas v hale a tam můžeme znova síly porovnat a rozdat si to v duchu fair play.

dorost

(Mlček T., 5. 1. 2008 20:41)

Bohužel pan XXX má pravdu víceméně, ikdyž je fakt , že muži by měli vykazovat větší vykonostní kvality, než dorostenci. Ale já se do toho míchat nemůžu a ani nechci byl to váš turnaj a vaše pravidla.Turnaj byl vynikající a nějaké muchy jsou vždy. Jedna ale obrovská mucha byl jeden z rozhodčích.:) V pravidlech stálo delegovaní rozhodčí, což jeden z nich nebyl a co dělal bylo opravdu někdy směšné, i když vím, že to není jednoduché pískat. Jinak Hanar měl jediné ambice vyhrát turnaj, což se jim přes svoji nedisciplinovanost nepovedlo!!!!!Jinak chápu že to je turnaj pro seniory, ale vždy pomůžu, když je to možné...:)

dorost

(Josef Urbanek, 4. 1. 2008 21:24)

XXX, nejprve Ti musím říci, že nemám rád anonym. Jestli se za něco stydíš možná bych to dovedl pochopit. Ty 18 -ti leté jsem myslel obecně. Jestli se zavede na příštím ročníku pravidlo startu hráče staršího 35 let, tak mně řekni, kdo z prvního mužstva nastoupí za tým Hanaru? Já si myslím, že pouze Drahoš Prachař.Další komentář je zbytečný, jelikož bych se i nadále opakoval a P. Křižka to přesně napsal v poslední větě v příspěvku " dorostenci". PS: za své názory se nestyď a příště se podepiš.

Doplnění pravidel

(Pavel Křižka, 4. 1. 2008 9:20)

Určitě je dobré, že z diskuse vyplynula nutnost upřesnění pravidel - pro příští ročníky "při střídání" hráčů. Je opravdu rozdíl jestli je hráč metr před lavičkou a nejeví zájem o hru nebo je omylem pět hráčů na hřišti. Taky mně velmi zarazilo, že se brankář mužstva Hanaru Jenda Urbánek vehementně rozčiloval, že se nemá pískat penalta, když brankář chytí míč mimo 6m brankářské území a má nohy v "brankovišti". Já si myslím, že je vždy důležité kde je míč a ne kde jsou nohy brankáře. Ale třeba Jenda najde nebo má nějaký upřesňující výklad a podělí se s námi o něj.

Dorostenci

(Pavel Křižka, 4. 1. 2008 9:12)

Je škoda, že u posledního příspěvku se bojí autor za své jméno. Jinak dorostenci tento turnaj hrát mohli (asi poprvé a naposledy) a je třeba škoda, že firma Hanar, jednoho dorostence ve "vlastních řadách" má (syn Jirka) a této možnosti nevyužila a vzala radši "cizí" hráče což mne docela mrzí. Jinak plně souhlasím s věkovou kategorií nad 35 let. I když jak se píše v předešlém příspěvku "hráči 1A mužstva by měli být lepší jak nějací dorostenci" - ale ta agresivita už tam není přeci jen taková a pak už jde někdy o zdraví.

xxx

(xxx, 3. 1. 2008 22:47)

Jen mě tady zaráží , že dorostenci hrát nemůžou, ale hráči z 1. mužstva Bojkovic hrát můžou a to ještě ve větším počtu.A nikomu to nevadí ale dva dorostenci hrali a už je to špatně. No chce se to malinko někdy zamyslet jaky je mezi tím rozdíl. Ja myslím, že hráči mužů by měli být lepší než nejací 18 leti dorostenci!!!!!!

opravdu velmi krátké zamyšlení

(Josef Urbánek, 3. 1. 2008 20:33)

Přemo, dík za lichotku. Co se týče mužstva Štípy, opravdu skvělý výkon, ale podložen dvěma mladými hráči, domnívám se nejlepšími na turnaji a tím pádem strhnou k velkému výkonu celý tým. Štípa je tradiční účastník sokolských turnajů župy komenského. V dosavadní historii turnajů jsme s ní doposud neprohrály. Za mužstvo nastoupil otec a syn /Blabla/, ale s námi turnaje ten syn nehraje. S tvou poslední větou nesouhlasím. Domnívám se, že pravidla určují kdo ten turnaj bude hrát. Já se již nemíním nahánět po hřišti s 18- letýma.A´t hrají mladší s mladýma, starší ze starýma. Ta druhá kategorie je stanovena nad 35 let, a to si myslím velmi citlivě.Za tebe to asi na turnaji někdo odběhal. Za každý ohlas jsem rád, jelikož se z toho nestávají servilní stránky.

Ocenění

(Mech, 3. 1. 2008 12:50)

Chci tímto Vatovi poděkovat za krátká zamyšlení, nedovedu si ale předststavit, kdyby měla být dlouhá. Turnaj dávno skončil a dopadl podle nastavených pravidel. Spíše než dohady, zda Hanar či "ligové" Záhorovice, by se měl vyzdvihnout tým Štípy s jedním hráčem na střídání! Každý je opomíjí, přestože byli skvělí, jen hold nejsou tradiční účastníci. Vše se rozhodlo na hřišti, žádné protesty, takže myslím, že turnaj zajímavý, i když to někdy bylo vyhrocené. Ale o čem bychom si třeba zde na stránkách potom psali? Osobně děkujeme Sokolu za organizaci tohoto tradičního turnaje. Ať jsou pravidla nastavena jakkoliv, je hezké tuto vánoční tradici dodržovat. Díky. 2P alias Mech

poslední díl

(Josef Urbánek, 1. 1. 2008 15:21)

Pavel Křižka napsal"Mladí jsou šikovní, chtějí za každou cenu vyhrát, ale s nervama jsou na tom hůř než my starší"- Pavle byli jsme my jiní? Pro mladého hráče není žádný míč ztracený, žádný souboj prohraný, to není nic jiného než mladistvá nerozvážnost, zarputilost. Každý hráč vstupuje na hrací plochu s určitými emocemi, ale záleží jak je umí ovládat, tlumit.I zde si myslím, že věk hraje roli. S tímto jste museli počítat.Tímto pravidlem jste znesnadnili práci především rozhodčím. Hra se stává rychlejší,vzniká více nedovolených zákroků.
Dále bych měl připomínku k pravidlům turnaje. Ohledně zvýšení věkové hranice na 35 let naprostý souhlas, ale co mě zaráží je pravidlo o střídání, které není v pravidlech X. ročníku zahrnuto tak, jak jej posuzoval V. Ogrodník. Souhlasím s tím, že je-li na hřišti více hráčů majících zájem o hru musí být mužstvo potrestáno vyloučením, tak jak je tomu v hokeji. V utkání Sokol - Záhorovice došlo dle mého posouzení ke dvěma rozdílným situacím potrestanými stejným způsobem.V prvním případě potrestal tým Sokolu za to, že hráč odcházel z hrací plochy u své střídačky a druhý hráč naskakoval do hry / to jsem byl já/. Odcházející hráč neměl zájem o hru, kontakt s míčem ani s protihráčem jak úmyslný , tak neúmyslný neměl.K výměně hráčů došlo 2 m před střídačkou. Z mého pohledu k potrestání našeho mužstva dojít nemělo. U hráčů Záhorovic došlo dle mého názoru k jiné situaci. Tam bylo rovněž na hrací ploše pět hráčů, ale ti měli zájem o hru, otočení ke své brance čekajíc na přihrávku a o jejich počtu na hrací ploše nevěděli- evidentně 2 min.Pro příští ročník by to chtělo do pravidel přesně specifikovat, protože se domnívám, že "protest" Města proti tomuto pravidlu byl neoprávněný.
Po turnaji jsem zaslechl nějaké výkřiky, že Hanar se již nebude na příští ročník zvát. Domnívám se, že by to tomuto "bojkovskému" svátečnímu turnaji pouze uškodilo. Kdo přivedl na turnaj hráče s ligovými zkušenostmi? Sokol? Ne. Zdeňa Koudela a jeho touha sesadit Hanar tým z jeho dlouholetého kralování na tomto turnaji.Kdo by z toho především vytěžil? Sokol a to přetáhnutím určitých hráčů do svého týmu.S touto myšlenkou nesouhlasím a domnívám se, že tudy správná cesta nevede.Tým Hanaru k turnaji patří a doufám, že i nadále patřit bude a pouze posunutím věkové hranice se výkonostní rozdíly zmenší. Oponenti můžou říci, kdo z tohoto týmu je spojen s fy. Hanar? Je to pouze jeden zaměstnanec / fy. jich více nemá/ a zbytek tvoří kamarádi. Podobně se můžeme ptát, kolik záhorovjanů nastoupilo na X. ročníku ve všech utkáních za Záhorovice? Pouze jeden a to " přistěhovalec " R. Michalčík.Určitě každý uvítá, když Zdeněk Koudela na příští ročník složí mužstvo s hráčů nad 35 let s ligovýma zkušenostma. Tento turnaj se mně nelíbil.
Závěrem mého krátkého zamyšlení chci dodat, že jsem se smíšenými pocity na turnaj přicházel a s ještě většími a navíc zátěží odcházel.

krátké zamyšlení - pokračování

(Josef Urbánek, 1. 1. 2008 15:20)

Před X. "jubilejním " ročníkem se sešel tří členný oraganizační výbor pořádajícího Sokola a poměrem hlasů 2:1 odhlasovali pravidlo, že turnaje se zúčastní hráči starší 30 let / r.1977 a starší/ s vyjímkou dvou hráčů do 30 let.Argumentace tohoto pravidla spočívala v tom, že "jubilejní " ročník musí být jiný než ty předešlé. Dále se usnesli, že další XI.ročník se bude hrát od 35 let. Osobně vyjímky nemám rád, protože svědčí obecně o špatných pravidlech a zvýhodňují určitou skupinu osob nebo zájmy. V čem byl "jubilejní" ročník jiný než ten předešlý? Především v tom, že se podvodné jednání Záhorovic legalizovalo pravidlem / vyjímkou jednoho hráče do 30 let a na žádost hráčů Města o dalšího hráče do 30 let/. Všechna mužstva tuto vyjímku využila kromě Sokolu. Sokol tuto vyjímku nevyužil z jednoho prostého důvodu. Vzhledem k tomu,že se Sokol účastní mimo turnajů pořádané bojkovskými týmy i turnajů pořadáné sokolskou župou Komenského, kde bojkovský Sokol reprezentují hráči v obdobné sestavě jak na Štěpánském turnaji, tak by bylo vůči ním nefér jim říci, že na Štěpána budeme angažovat dva mladé hráče, kteří doposud za Sokol nehráli , ale jsou výkonem lepší než ty nebo ty.
Domnívám se, že cílem tohoto pravidla bylo motto:" nechť X. ročník vyhraje kterékoliv mužstvo kromě HANARU", což se tak i stalo.
K utkání o první místo, které bylo zároveň i posledním utkáním turnaje mezi týmy Hanar a Záhorovic bych chtěl rovněž, tak jak to učinil P. Miča vyzvednout výkon rozhodčího V. Ogrodníka, který toto vysoce emotivní utkání zvládl, avšak s malou výtkou, že vulgární gesto L. Matúše směřující k lavičce Hanaru po vstřele jeho 8 brance a zároveň 4 do sítě Hanaru nebylo potrestáno vyloučením.Domnívám se,že toto Vlastik neúmyslně přehlédl. To jsem od hráče jeho kvalit,pro kterého se především dělaly vyjímky v pravidlech nečekal a domníval jsem se, že jako prvoligový fotbalista své emoce dokáže na takovémto " jubilejním" turnaji lépe krotit.Rovněž se mně nelíbilo provokování hráče Hanaru Martina Lišky ze strany fanouška Záhorovic / M.Andrlíka/.Rovněž slovní napadání rozhodčího ze strany Hanaru nebylo oprávněné, ale svědčící o vypjatosti daného utkání.K tomuto utkání chci ještě podotknout, že jsi jej prohráli Hanaři sami požitím většího množství energetických nápojů v šatnách, což mělo za následek, že největší hvězda týmu nastupovala do tohoto utkání jen sporadicky.

krátké zamyšlení

(Josef Urbánek, 1. 1. 2008 15:18)

Rovněž bych chtěl reagovat na níže uvedené ohlasy- příspěvky.Úvodem chci podotknout, že na daném turnaji jsem v předešlých ročnících nastupoval nejprve v týmu Hanar a následně za Sokol. Navštěvují -li tyto www stránky nezasvěcení lidé, tak je zapotřebí se vrátit k IX . ročníku Štěpánského turnaje 2006. Na tomto turnaji bylo stanoveno v pravidlech, že se ho účastní hráči starší 30 let. Turnaje se zúčastnilo rovněž pět mužstev, pouze s tím rozdílem , že mužstvo asi Městské pol. Uh. Brod v X. ročníku nahradilo mužstvo Zlín -Štípa. V průběhu turnaje podalo vedení týmu Hanar protest proti neoprávněnému startu L. Matůše za Záhorovice, jelikož nesplňoval věkovou kategorii stanovenou pravidly turnaje.. Organizační výbor turnaje požadoval po Záhorovicích hodnověrné prokázání věku uvedeného hráče, což do konce turnaje neučili.Následovalo oprávněné kontumování všech zápasů ve kterých L. Matůš nastoupil.Nastoupil i k poslednímu utkání turnaje , takže bylo kontumováno i toto utkání a v konečné tabulce turnaje obsadily silné Záhorovice poslední místo /Divecký, Tesařík,Matůš/.Na tuto kontumaci výsledků a průběh turnaje napsal vedoucí týmu Záhorovic a zároveň bývalý občan města Bojkovic Zdeněk "Rivca" Koudela článek na stránky MěÚ Bojkovice. Z článku vyplynulo, že má zájem sesadit tým Hanaru z dlouholetého kralování bojkovským turnajům. Závěrem dodal, že na příští X. ročník přiveze ještě silnější tým, dle stanovených pravidel. To bylo krátké ohlednutí za IX. ročníkem Štěpánského turnaje.

Poděkování za Vaše ohlasy

(Pavel Miča, 30. 12. 2007 21:20)

Jsem rád, že je tady tolik ohlasů. Je vidět, že naše sokolské www jste již objevili. Je dobře, že každý má svůj vlastní názor. Bylo by asi divné, kdyby jsme se na všem shodli ... Do nového roku přeji všem jen to nejlepší!!!

DOPLNĚNÍ

(HANAR-JK, 29. 12. 2007 21:06)

POŘADATEL URČUJE PRAVIDLA A VĚKOVOU KATEGORII. V TOMTO PŘÍPADĚ SE NEDÁ DIVIT , ŽE MUŽSTVA MUSÍ SÁHNOUT I K OBMĚNĚ HRÁČSKÉHO KÁDRU, COŽ NÁS VELMI MRZÍ. DOUFÁM, ŽE V BUDOUCNU NEBUDOU MUSET HRÁT ZOBÁCI PROTI "DĚDKOM". VĚŘÍM TOMU, ŽE VÁM NEMUSÍ V TOMTO ROZHODOVÁNÍ RADIT JINÉ MUŽSTVA (NAPŘ. ZÁHOROVICE, .....ATD.)

Proberte se

(HANAR-JK, 29. 12. 2007 20:44)

DOUFÁM ŽE SI PŘÍŠTÍ ROK NENADĚLÁTE DO KALHOT S NĚJAKÝMA LIGÁČAMA A ZAČNE SE HRÁT SÁLOVÁ KOPANÁ TAK JAK TO BÝVÁVALO ZVYKEM. TO, ŽE SE DOSLOVA "PODĚLÁTE" S NĚJAKÉHO DOPISU, KTERÝ ZAŠLE XXX NA MĚÚ JE UBOHÉ. OMLOUVAT TO TÍM ,ŽE JE 10.ROČNÍK JE SMĚŠNÉ. ČAO.